Win

In tournaments, join!

Hot Tournament

Play

Play and win!

Welcome tournament

Casino Cruise Casino

Online Casino Detail

Svailability available
Website casinocruise.com
Software Microgaming, NetEnt, Evolution Gaming, Nyx Interactive, Playn GO, Quickspin, Red Tiger Gaming, Skywind Group, Pragmatic Play
Deposit Methods EcoPayz, Maestro, MasterCard, Neteller, Paysafe Card, Visa, Entropay, Sofortuberweisung, Ticket Premium, Euteller, Trustly, Skrill, Boku, EnterCash, Easy EFT, Zimpler
Withdrawal Methods Bank Wire Transfer, MasterCard, Neteller, Visa, Entropay, EcoPayz, Skrill, Trustly, Rapid Transfer
Withdrawal Times EWallets: 0-1 hours
Card Payments: 1-5 days
Bank Transfers: 3-7 days
Cheques: Not offered
Pending Time: 24-48 hours
Withdrawal Limit EUR 5,500 per week and EUR 22,000 per month
Affiliate Program
Casino Type Instant Play, Mobile
Manual Flushing No
RTP Publicly audited
Currencies Bulgarian leva, Canadian dollars, Swiss francs, Czech Republic korunas, Denmark kroner, Euros, British pounds sterling, Croatian kunas, Mexican pesos, Norwegian kroner, Peruvian nuevos soles, Polish zlotys, Romanian lei, Russian rubles, Swedish kronor, US dollars, Venezuelan bolivars, South African Rand
Languages Arabic, English, Finnish, German, Norwegian, Swedish, Russian
Licences Malta Gaming Authority, Swedish Gambling Authority, UK Gambling Commission
Company Genesis Global Limited Casinos
Established 2014
Live Chat Yes
Contact Support Email: [email protected] Austria Support Phone Telephone: 0800005661 Canada Support Phone Telephone: 16474845606 Malta Support Phone Telephone: 0035627782286 UK Support Phone Telephone: 08001700881 South Africa Support Phone Telephone: 0800999044 Sweden Support Phone Telephone: 0200896339 Germany Support Phone Telephone: 08005888409 Finland Support Phone Telephone: 0800915770 Norwegian Support Phone Telephone: 80013409 Arabic Support Phone Telephone: 0097365009720
Casino Cruise Casino

Tenesha2 reviews

ZA

They will not pay you!

This is an extremely long complaint which i an just going to try and keep as short as possible. In september 2020 i or slightly before i signed up to the casino. Shortly after i won R1900. It tooks months and months to verify as everytime they kept asking for the same details over and over and they do not come back timeously, you have to keep requesting and sending the same items. They delay the process out so long that you just get so tired and frustrated. Then eventually months later in about December or so the account was eventually verified. At that time it took so long that it said there was a system error and i had to redo the withdrawal process. But now once i clicked withdrawal, it said that i needed to make a deposit before i could withdraw. I found this very strange considering i had already deposited funds numerous times so why do i have to deposit again just to withdraw my winnings. The next problem was because they took so long to verify my account, i could no longer deposit money via EFT, it kept declining my cards, i tried various methods and still it kept declining, i spoke to their support team numerous times to rectify the issue which they could not and then eventually again months later they finally said oh no its because the eft option is no longer available in south africa and i must try to use a different card. During that time i just got so frustrated and then just played the money out and lost and then during January this year, my sister was staying by me and i said maybe we should try playing this casino but it keeps declining my card so she said its fine i can use hers so i transferred money to her card and then from her card onto the casino which worked perfectly. And then they just refunding my R500 and the R150 that i put in via net teller because again i had to deposit money just to withdraw. So i had R650 in the account. Then i withdrew the R500 and they came back and said no i cant withdraw it because it needs to be put back to the card that it came from so i tried to do that then all of a sudden the minimum amount needs to be R1000 to withdraw so i said now how am i able to withdraw the funds if the minimum is R1000 and i only R500 and they said i must deposit money and i said they how can i deposit money if i am constantly saying that my card keeps declining which is why i asked my sister if i could use her card then they said no i must use swifty or something and i said but whats the point in adding another wallet when i already have one and also that contradicts what they said of depositing the money into the original account that it came from so im just going to do it through net teller since i already had to pay all the charges and extra fees just to deposit again in the account to withdraw what was already my money and now i check my balance and my pending withdrawals and its R0. I am now in April 2021. This whole problem started last year in September 2020. And i have no money since just losses of time and energy spent on them. I have even asked for all my chat history with their support because i am going to put this over all social media platforms so that no one else gets scammed into loosing money. I want to expose them to the scam artist that they really are! I would not be in this situation had they not advised me to use a different card and just paid out the original R1900 but due to their constant system errors im the person in the wrong!

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hello Tanesha,

ZAR have been paid out correctly on the 22nd of March 2021. If you are still having any issues, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you. Please note that as per Terms and Conditions accepted by yourself upon registration you are only allowed to use payment methods that belongs to you. Please refer to clause 8. Terms and Conditions: “In relation to deposits and withdrawals of funds into and from Your Account, you shall only use such credit cards and other financial instruments that are valid and lawfully belong to you.

Regards,
Casino Cruise Team

Arron

3 reviews

GB

Had a win on the site

Had a win on the site, tried to withdraw and was asked for documents as standard, my first 2 documents got accepted within seconds and the 3rd low and behold is still pending review and well over the ? I am still awaiting a reply and verification and money is still on hold. Hoping it won? I?ve seen. Won? Stay clear.

Useful Share

Shane

51 reviews

IE

You never win waste off time i play all?

You never win waste off time i play all 12 sites good fast withdrawls processing but no wins very depressing

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Shane,

Thank you for your review.

We would like to point out that we are a regulated casino and are constantly being monitored by the relevant authorities to ensure that we provide fair game play to all our players. The profit chance, including any bonus round triggered within a game, is only based on luck, and as a licensed operator we have no influence on this.

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist.

Kind Regards,

Casino Cruise Team

Mr heyer

27 reviews

GB

Fixed slots

Fixed slots , stay away , waste of time and money ,

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Mr Heyer,

Thank you for your review.

We would like to point out that we are a regulated casino and are constantly being monitored by the relevant authorities to ensure that we provide fair game play to all our players. The profit chance, including any bonus round triggered within a game, is only based on luck, and as a licensed operator we have no influence on this.

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist.

Kind Regards,

Casino Cruise Team

1 review

GB

Requested a withdrawal in January but?

*UPDATE*

Shortly after this review went live they asked me for my documentation which I sent immediately and now, unsurprisingly, radio silence once again. Still waiting on a withdrawal from January.

Requested a withdrawal in January but funds have been held due to a ‘random’ security check. Suspicious they do not ask for any forms to aid the check. It appears the casino’s tactic is to withold your funds until you give up contacting them.

“Kindly note that since we are separate departments, we regrettably cannot view the details of this case as we lack the necessary authorizations”

There is no infrustructure here for customer service as no department is authorised to even attempt to contact the other.

I’ve been asked to rest assured multiple times saying that they will contact me directly when the checks are complete however it appears on reading these reviews that these ‘Checks’ can go on indefinitely.

Rest assured that this casino’s license has been revoked once before and will most likely be revoked again.

Reply from CasinoCruise

Hi Daniel,

Thank you for your review, and we are sorry to hear that you have experienced these issues with our casino.

Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated casino, we are obliged to carry out all the necessary verification checks on our players. These checks can sometimes take a bit longer than anticipated, especially in times of high level of player contacts, and if documents have to be re-sent. Apologies for any inconvenience this may have caused.

We can confirm that the security check on your account has been completed and your pending withdrawals have also been paid out. Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist you in the best way we can.

Kind Regards,

Casino Cruise Team

vlad

1 review

GB

This is not casino but a joke

This is not casino but a joke. DO NOT PLAY THERE, u wont get any legitimate winnings payed out. Sent them days ago all the paperwork requested and they just vanished. I got almost 2K pending for days , doubt i will ever get them out.
Its a scam , not reliable, not trustworthy with crap customer service. All they do is steal people’s money. Keep away and be aware.

Useful Share

Greg Maliszewski

1 review

IE

I?m bringing them to court sick of them?

Useful Share

natalie

26 reviews

GB

Never had any issues

Never had any issues. Fast withdrawals, great selection of slots.

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Natalie,

Thank you for your review, we are happy to hear that you have enjoyed your experience with our casino!

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist you.

In the meantime, we wish you the best of luck and hope to see you playing with us again!

Kind Regards,

Casino Cruise Team

Kathleen

1 review

GB

Joke of a casino not quite sure how?

Joke of a casino not quite sure how they are still operating but i don’t expect it to be much longer. I’ve had a pending withdrawal in my account from MARCH. Don’t recommend playing on here.

Useful Share

Andrew Rogers

1 review

GB

Refusing to pay out my winnings

Refusing to pay out my winnings despite 72 turn around being exceeded. Done everything I can from my end required of me to get my funds and are withholding my money from me with customer support just fobbing me off despite contacting numerous times. Will be escalating with the gambling commission within the day if this isn?
Still nothing at all from them, not providing update to situation not releasing funds not providing any reasons.
Still no release of funds 4 days in absolute disgraceful behaviour nobody will provide any reasoning or update as to why this is nobody is capable of escalating absolutely disgusting behaviour awful site do not use.
Complaint raised with the gambling commision regarding CasinoCruise as still withholding funds. Legal advice logged with solicitor about fraudulent funds being held from me as well awaiting their response for representation.

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Andrew,

Thank you for your review.

Please let us point out that as a regulated gaming company, we are obliged to carry out all the necessary checks on all withdrawal requests before we would be able to process them. Our verification team does their best to try and get each request reviewed within 72 hours, but on some occasions this can be slightly delayed due to high level of player contacts.

We can confirm that your withdrawal was released on the 16/11/2020 from our end, after which the funds would arrive in 3 to 5 working days. Apologies for any inconvenience this slight delay might have caused.

Please do not hesitate to contact us should you have any questions, our support team would be more than happy to assist!

Kind Regards,

Casino Cruise Team

James Turner

1 review

GB

scam 🙂

UK license.

Useful Share

mrqaidi

99 reviews

DE

Genesis Global?

Genesis Global Limited they have all new scamming methods to scam you .

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Mrqaidi,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that your experience with us was not pleasant. Please let us point out that as a regulated casino, we are constantly monitored by the relevant authorities to provide fair play to all our players. We also have procedures in place according to the guidelines set by the regulating authorities, which we follow on a daily basis.

We were unable to locate any activity on your Casino Cruise account, therefore please feel free to contact our Live Chat which is available 24/7 and speak to one of our agents. By providing more details regarding your issue, we would be able to assist better.

Kind Regards,

Casino Cruise Team

Clare Johns

2 reviews

GB

Oh my goodness.

Please please don?

It will literally eat your money with no winning spins at all

Try Yeti who have got a good grip on RTP unlike these charlatans.

I?m thinking of publishing my game play to Gambling Commision

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Clare,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have not been lucky while playing at our casino. Understanding your feelings, we would like to point out that we are a regulated casino and are constantl being monitored by the relevant authorities to ensure that we provide fair game play to all our players.

Each game has a diffrent pay out ratio, and the profit chance, including any bonus round triggered within a game, is only based on luck. As a licensed operator we can assure you that we have no influence over this.

Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our support department. Our agents would be more than happy to assist in the best way possible.

Kind Regards,

Casino Cruise Team

mr s

19 reviews

GB

DONT USE THIS SITE THEY ARE CROOKS?

DONT USE THIS SITE THEY ARE CROOKS AND YOU WONT BE PAID ANY WINNINGS THEY ARE PART OF CASINOGODS WHO HAVE BEEN CLOSED DOWN ALSO

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Scotty,

Thank you for your review. We are sorry to hear that your experience with us was not pleasant. We have previously messaged you privately via this thread, requesting further information on your account to be able to assist you, but we have not received any replies up to this date.

We are sure that we can help you, so please do not hesitate to contact us, our Live Chat is also available 24/7 and we will be more than happy to assist!

Kind Regards,

Casino Cruise Team

Emma Chapman

1 review

GB

Don’t pay you anything your owed

Don’t pay you anything your owed, literally been telling me they will pay for 4 weeks and still haven’t had it, avoid this company at all costs

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi Emma,

Thank you for your review.

We are sorry to hear that you have encountered issues with your account. On certain occasions, where extra security checks need to be carried out due to a breach in terms and conditions and additional documents are requested, the refund process can take a bit longer than anticipated.

We can assure you that our verification team are always working on getting all accounts reviewed as soon as possible, and all players are informed via e-mail with any relevant updates.

Please do not hesitate to contact us if you have any further questions, our Live Chat is available 24/7 and an agent will be more than happy to assist!

Will try every trick in the book to not pay your legitimate winnings.

Please note that we have messaged you privately via this thread with an update regarding your account. We can confirm that all pending winnings have been paid and there are no further pending transactions. Apologies for any inconvenience caused.

Please let us know if you need any assistance, our Live Chat is available 24/7 and we will be more than happy to assist!

We always strive to offer the best Casino Experience ever to our Customers, we are sorry to see that we did not hit the mark with you. Thanks to reviews like your we know what need to be improved and we truly believe in our customer’s feedback.

We hope to see you again play with us and do not hesitate to contact us for any information, we will be more than happy to assist you further.

Do not hesitate to contact us for any request or assistance needed, we will be more than happy to help you.

They have a huge variety of games, with providers such as PlayNGo, Netent etc. The gameplay feels fair, I feel as if the spins are completely rng-based on this site, and i’ve been playing on the site for some time now. I’ve played on a big variety of games, and I don’t win all the time, but neither is it one of those sites where you have hours of dead spins.
There’s no doubt, this is a fantastic site, and I struggle to find any negatives with it. Keep up the great work.

Useful Share

Reply from CasinoCruise

Hi James, thanks a lot for taking the time to review us and let us say: what an amazing review!

We are very proud of our hard work when reading such good words from one of our customers.

We wish you good luck and hope to see you play with us soon.

Feel free to contact us for any request, we would be more than happy to help you further :).

The worst game out there” so ok played the spins. Iam sorry to say. But I will say there costumer service was good just a shame it’s for a bad site.

We are really sorry to hear that you had bad luck while playing the bonus, but we are sure you can find other different promos that will fit better on you.

Feel free to contact us if you need further information or additional advice.

In the meantime, we wish you a lovely Monday.

Regards,
Casino Cruise Team